Ny termin

Tänkte även klämma in ett kort inlägg om mitt liv ^^
Vårterminen började i måndags, vilket betyder nya kurser, yaay! Vi kommer plugga Diskret Matematik och Ritteknik&CAD nu under första perioden. 
Äntligen lite roliga ämnen som man inte känner sig helt lost i, nu kommer jag även ha lite mer tid för programmeringen så det känns super skönt :) 

Börjar åtta imorn å då blir det Diskret och även börja med Cad-övningar, tyvärr så har jag att lova att slava imorn och slavingen börjar samtidigt som övningen, även om jag kan lite av grunderna i CAD så ville jag va med från början och för en gångs skull inte hamna efter. Men men, antar att slava på kåren mellan 5 och 4 kommer bli skitkul...
Nu blir det te och film/serie innan läggedags. KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0